04 mai, 2009

Nu mai are lumea voie sa glumeasca cu tine?

- N-am...nu dau...nu vreau...CLAR?
- Da' pe ma-ta n-o dai, ba?... si un ras
- Ha ha, ce dracu faci, ba animale?...Hehe, bai cacanarule!
- Pe unde ai ars-o, ca te vad asa... un pic tulbure?
- Eh... la o fosta gagica...
- Hai ca asta-i buna... ce fosta gagica te invita la baut la ea? Aaaaa!!! Chinezule, o stiu, ba!... (da chiar n-avea legatura cu nimic... nu stiu, ma rog) M-am intalnit ieri cu ea si...ce sa-i povestesc, ba , ii spuneam ca esti al mai sjmecher, si ca...( rasu ala ingrozitor, ... ma simteam ca ultimul cacat, imi venea sa-i sparg fata aia pocita de porc...ramase cu ceva sechele de cand era mic)
- Da-te-n mortii ma-tii de umflat...
- Stai, ba! Ce fugi asea? Sa nu zici ca te-ai suparat, ce dracu, nu mai are lumea voie sa glumeasca cu tine? Stai sa-ti spun de ea, acum e o terminata! Si sa vezi proasta ce-a facut, a mintit-o pe ma-sa ca se duce la...
- Da, stiu
- Eee, si cand a aflat, ce crezi ca-i zice?
- Stiu, ba...mi-a zis-o aseara...ba, hai ca eu te las, hai noroc, mai vorbim!

Niciun comentariu: