09 mai, 2009

Călugăre, te bagi peste femeile mele, nesimtitule?!!

Ce tot Dante si Divina Comedie acolo? Articolul asta e nemaipomenit! E Dumnezeu! Deci un jurnalist sub acoperire intra in Manastirea Cozia si ii mituieste pe ai mai mari sa-l unga preot. Treaba e facuta de Romania Libera
Unul dintre dialoguri:

Reporter: Care calugar este mai de treaba? Filimon?
Fratele
Marius: L-am tras de barba pe Filimon. R.: Pe Filimon?
F.: Da. In biserica.
R.: De ce?

F.: I-am dat 10 lei, sa mi-i schimbe dimineata. Apoi mi-o spus ca nu-s banii mei. L-am lasat in pace. Mi-o dat tata 30 de lei, mi-o zis sa tac din gura. Seara, mi-am adus aminte. Eram sprituit. "Ma, vezi ca-ti fut una!" Stai sa vezi ce face prostu’. Ii spune lui Veniamin, Veniamin ii spune lui sefu’ (staretul Vartolomeu – n.r.). sefu’ zice: "Hai sa facem o sedinta". Zic: "Nu-i problema mea. Eu ma duc sa beau, sa mananc. Problema voastra. Dupa-amiaza asta nu stau aici". si dupa doua saptamani, sefu’ mi-a zis: "Ba, nu imi mai trage oamenii de barba".


Fratele Marius: O venit o nebuna de pe langa Sibiu. O zapacita.


Reporter: La tine sau la calugarul Dometie?

F.: Bai, se baga peste ea, stii? Eu ma duceam la piscina, Atanasie radea. Ii spun atunci: "Ce faci, ma? Te bagi peste femeile mele, nu-ti ajunge, nesimtitule?".

R.: Cine se baga, Dometie?

F.: Da, da.
R.: Ii plac, ii plac.

F.: Da!


Articolul complet:
Scurtatura catre preotie trece si pe la Manastirea Cozia

Niciun comentariu: