27 ianuarie, 2009

Din ciclul " Love Story ". episodul "Pe Cine Faci Tu Lindic Tolănit?"


Trebuie să fac asta, la dracu’. Cum să-mi spună mie că-s un lindic tolănit? Ea zice că nu e problemă că stau, dar cică de ce frec menta toată ziua?... Rahat cu toate astea! Găozarii de psihologi spun că unora dintre femei, pentru că bărbaţii le trag sub ei, poziţia cică le pare umilă, ş-aşa le-ar veni lor să urle la sexu’ tare şi dominant.

E clar că-i place ce scot eu pe gură, că şi ea mai bagă replici şi vrea să mă-nchidă. Da’ eu nu-i mai răspund de durere-n cur, nu că aş rămâne fără cuvinte. Aşa reuşesc şi să o stimulez, şi să o fac să se creadă mare şi tare.

Relaxat, îmi desfac şi eu o bere în faţa televizorului, acum când legea interzice să bei pe străzi şi să fumezi în crâşme. Poţi să crezi aşa ceva? Ce porcărie, acum sunt nevoit să fac toate astea la replicile şi urletele ei! Ce porcărie ce procărie ce porcărie!
Şi de fiecare dată când mai desfac o bere, ea strânge din dinţi şi se întoarce cu spatele, da stă atentă la fiecare gură de bere pe care o înghit! Îţi imaginezi prin ce trec când beau?!! La naiba! Eu care sunt finuţ-finuţ, îmi exteriorizez doar părţile frumoase şi am atâta bun simţ să le ţin pe cele urâte. Iar mitra sare cu colţi şi zgârieturi alandala, aşa fără motiv, de la nimic.

Trebuie să fac asta, la dracu’. Îi dau mitrei fotoliul meu şi tamburelul ăla moale de pus picioarele, îi pun televizoru’ la 3 mentri în faţă, îi aduc 20 de sendviciuri cu carne de purcel şi două baxuri de bere. O las pe ea acolo, iar eu mă învârt ca o cizmă de retardat prin cameră şi o pândesc. Îi urlu în ureche să mai schimbe canalele şi o fac scroafă DE FIECARE DATĂ când râgâie! Să fiu al naibii dacă nu-i fac asta!

Niciun comentariu: