25 ianuarie, 2009

"Bye bye păpuşă!" sau "Cum mi s-au fărmat blugii la a treia şi ultima intalnire"

Fir-ai tu a dracului, bagă-mi-aş … blugii mei buni … cum dracu... bine că nu mă vede nimeni. Pizda mă sii … am noroi şi’n cur. Era bine? Hă? Era foarte foarte bine? Nu mai râde! Dă o tigară! Oare ce-ar fi făcut Rambo in situatia asta extremă? Băgă-mi-aş … blugii mei buni! De ce trebuie să mi se intample mie căcaturile astea? În loc să mergem în sens invers pe trotuarul celălalt, în interiorul curului tău bălegat ai avut inspiratia să mergem pe aici! Băgă-mi-aş … blugii mei! O fut pe mă-ta cu tuburi zimtate construite inainte de '89 , care seamănă cu pompele de respiraţie artificială înfipte în gâtu mă-tii cand nu mai poate respira pe gură. După cum spuneam: în loc să facem pe tâmpiţii, ce-ar fi s-o luăm pe mă-ta? Oriunde, numai să plecăm de aici? Putem să-i mai frecăm bucile puţin, înainte să ne întoarcem acasă! Care dintre noi plecă primul? De ce, oh, deee ceee trebuie să ne luăm rămas bun? Mă doare undeva de sentimentele tale, grămadă de bălegar ce esti! De ce fac asta? Mars acasă la mă-ta! Stai asa! Unde pleci acum? Heeei, stai! Futu-i mortii lor de blugi de căcat!

Niciun comentariu: