12 iunie, 2008

Pasiunea mea - Şopingu'


Ca o chestie iudaică care fuge de lagăre, aşa şi eu cu familia mallurilor. Da' pasărea măiastră are şi pasiuni ascunse - am plecat la şoping. Mai egzact, am fost să schimb o lampă stricată, cumpărată acum 3 zile de altcineva - deci nu de mua. Pasul 1, am aşteptat în staţia de maxi-taxi (cu submarinele galbene merg eu la shoping) 53 minute. Pasul 2, am fost strivit de ţâţele unei cucoane grase de 50 de ani - 35 minute. Pasul 3, mă bucur că am scăpat de grasă - 30 secunde. Pasul 4, fumez - 5 minute. Pasul 5, mă uit în jur, 1 minut. Pasul 6, fumez, 5 minute. Pasul 7, mă duc să întreb ca prostu' şi să-mi dau seama că ăia şi-au schimbat metoda de lucru, şi fac practică cu mine - 45 minute. Pasul 7 şi 8 - fumez, 2 x 5 minute. Pasul 9, iau lampa - 5 minute. Pasul 10, fumez - 5 minute. Pasul 11, aştept submarinul galben - 20 minute. Bis pasul 2, 3, 4 şi 5

Niciun comentariu: