15 iunie, 2008

Fraier Antipoliticos

Abia acum imi dau seama ca sunt un fraier antipoliticos. Chiar asa- ANTIPOLITICOS. De la o vreme nu stiu ce dracu' am patit, ca am niste vorbe-n mine de-mi vine sa-mi dau bate-n cap zi si noapte. Cand ma aud vorbind imi vine sa cad in genunchi in fata mea si sa-mi sug pula. Singurul lucru care ma impiedica s-o fac - in afara de burta - e faptul ca nu ma pot privi in ochi sa-mi citesc pe figura satisfactia de a avea o asa onoare. Cred ca e un reflex al politetii mele matusalemice si exagerate. Azi mi s-a intamplat a mia oara povestea asta: Unu' ma calca pe picior iar eu ii zic "pardon". Cat de fraier pot sa fiu! Si plus ca ala care m-a calcat azi pe picior s-a uitat la mine ca si cum as fi o pubela, ceva de genul "da' ce-i cu tine aici?". Las ca vedeti voi politete de acum incolo!

Niciun comentariu: